
Birthing school – patient’s assessment on the influence of classes on parturition
Szkoła rodzenia – wpływ zajęć na przebieg porodu w ocenie pacjentek
Pielęgniarstwo XXI wieku Vol.15, No 3(56)/2016, 17-22
DOI: 10.1515/pielxxiw-2016-0023
Artur Wdowiak1, Grzegorz Bakalczuk2, Elwira Dadej2, Anita Wdowiak1,
Michał Filip1, Edyta Wdowiak3, Magdalena Lewicka2, Magdalena Sulima2
1 Pracownia Technik Diagnostycznych Uniwersytet Medyczny w Lublinie/Laboratory of Diagnostic Techniques, Medical University of Lublin
2 Zakład Położnictwa, Ginekologii i Pielęgniarstwa Położniczo-Ginekologicznego, Uniwersytet Medyczny w Lublinie/Department of Obstetrics, Gynecology and Gynecology-Obstetrics Nursing, Medical University of Lublin
3 Międzynarodowe Naukowe Towarzystwo Wspierania i Rozwoju Technologii Medycznych/International Scientific Society for the Support and Development of Medical Technologies
Kalendarium
Luty 2021
Pon | Wto | Śro | Czw | Pią | Sob | Nie |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |